| |
Határozat: |
305/2012 (10.25.) - hatályos |
Tárgy: |
Jrsi hivatalok kialaktsrl szl aktulis nkormnyzati feladatokrl szl 282/2012.(X.9.) hatrozat mdostsrl. |
Melléklet: |
- |
1. Berente Község önkormányzat képviselő-testülete megtárgyalta és jóváhagyta a járási hivatalok kialakításáról szóló előterjesztést, s 282/2012.(X.9.) határozatát az alábbiak szerint módosítja: Berente Község Önkormányzat képviselő-testülete járási hivatalok kialakításáról szóló előterjesztést megtárgyalta és a járási hivatalokról szóló 218/2012.(VIII.13.) Korm. rendelet alapján elkészített, - az előterjesztés mellékletét képező - „Megállapodás a járási hivatalok kialakításához” megnevezésű megállapodást 1 fő létszámátadással jóváhagyja. A testület – a kormányhivatallal folytatott egyeztetésekre tekintettel – a használt informatikai eszközök, irodai berendezések átadása helyett a járási hivatal kialakításához 4 db számítógép munkaállomást, tartozékokkal és szoftverekkel együtt, valamint 1-1 db irodai íróasztalt, széket és iratszekrényt ad át ingyenes használatra a járási hivatal részére. A testület kötelezettséget vállal az eszközök 2102. december 31-ig való hiánytalan beszerzésére és a kormányhivatal részére történő átadásra. A számítástechnikai és irodai eszközök beszerzésére 2000 eFt-ot hagy jóvá, a 2012. évi kv-i tartalékkeret terhére. Felhatalmazza a polgármestert a még szükségessé váló módosításokkal, a hatályos jogszabályokban foglaltak szerint a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatallal kötendő megállapodás aláírására.
Berente Község Önkormányzat képviselő-testülete ingyenesen biztosítja a településre kirendelt települési ügysegéd Berente település lakossága számára nyújtandó ügyintézés céljára az önkormányzat tulajdonát képező Berente Esze Tamás út 18. szám alatti, az önkormányzat hivatalos helyiségében található 9 m2-es irodájának használatát, ügyintézésre alkalmas szokásos berendezési és felszerelési tárgyakkal (asztal, szék, asztali számítógép internet csatlakozással, nyomtatóval, szkennerrel, Microsoft Office szoftverrel és telefonnal, valamint kizárólagos használatú min. 900x450x2000 mm-es zárható szekrény).
A testület utasítja a jegyzőt az iroda fenti célú átalakítására és felszerelésének biztosítására, melynek költségeit a 2012. évi tartalékkeret terhére biztosítja . Az előterjesztés és a megállapodás a jkv. 16. számú mellékletét képezi. Felelős: Polgármester, Jegyző Határidő: Folyamatos
|
|